Εργαστήρια
To Design Game θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 18 Ιουνίου
Σε κατάσταση προσομοίωσης σχεδιαστικών πρακτικών, οι συμμετέχοντες καλούνται να σχεδιάσουν μια λύση για έναν πελάτη. Η πορεία ως εκεί είναι αυτή που κάθε designer πρέπει να ακολουθήσει: πώς θα πάρουμε τις απαραίτητες πληροφορίες από τον πελάτη; Οι σχεδιαστές αναγκάζονται να σκεφτούν τον δικό τους τρόπο εργασίας, να σχεδιάσουν την προσωπική τους σχεδιαστική προσέγγιση.
Το Design Game αρχικά δημιουργήθηκε για τους σπουδαστές της Βασιλικής Ακαδημίας των Τεχνών στη Χάγη. Φτιάχνει έναν μικρό εικονικό κόσμο ο οποίος εμπεριέχει κάθε όψη της πρακτικής του design. Ενδιαφέρεστε για το πως νιώθουν οι πελάτες σας; Πάρτε μέρος στο παιχνίδι! Ενδιαφέρεστε για το πως νιώθουν οι γραφίστες με τους οποίους συνεργάζεστε; Πάρτε μέρος στο παιχνίδι! Ολοι μπορούν να συμμετάσχουν: designers, τυπογράφοι, φοιτητές ή κι αυτοί που δεν είναι σχεδιαστές. Ψυχαγωγία και γνώση για όλους!
Interaction Design and Human Computer Interaction Workshop
16 June 2010, Nicosia, Cyprus
Workshop Programme |
|
9.10–10.30 Session 1 |
|
1. George Christou (EUC) |
Knowledge-Based Evaluation of Interaction (abstract) |
2. Fernando Loizides (CityUniversity London) |
Investigating and Assisting the Interactive Document Triage Process on Small(er) Screen Devices (abstract) |
3. Panayiotis Zaphiris (CUT) |
Social Network Analysis and Social Simulation of Online Computer Game Communities (abstract) |
10.30–11.00 Coffee Break |
|
11.00–13.00 Session 2 |
|
4. George A. Sielis, Christos Mettouris, George A. Papadopoulos (UCY) |
Context Awareness and Interaction in Creativity Support Tools (abstract) |
5. Evangelos Kapros (University of Dublin) |
Adaptive Data Management: an Interaction Design Perspective (abstract) |
6. Panagiotis Germanakos (UNic), Mario Belk (UCY), Nikos Tsianos, Zacharias Lekkas, Constantinos Mourlas (NKUA), George Samaras (UCY) |
Proposing an Ontological Cognitive User Model for the Adaptation of Generic Web Environments (abstract) |
7. Chris Christou (UNic) |
Recent Developments in VR (abstract) |
8. Despina Michael (UNic), Yiorgos Chrysanthou (UCY) |
Development of 3D Interactive Systems (abstract) |
9. Andreas Lanitis (CUT) |
Age-Adaptive Human Computer Interaction (abstract) |
13.00–14.00 Lunch |
|
14.00–15.30 Session 3 |
|
10. Aimilia Tzanavari (UNic) |
Web Accessibility for the Deaf Pupils Education: the Case of Cyprus (abstract) |
11. Christoforos Christoforou, Andreas Constantinides (R.K.I. Leaders Ltd) |
A Brain to Skype Interface for People with Severe Disabilities (abstract) |
12. Eleni Kyza (CUT) |
Optimizing interactions: Designing for web-based learning and teaching (abstract) |
13. Charalambos Vrasidas, Katerina Theodoridou, Theano Yerasimou, Maria Antonaki, Christiana Aravi, Martha Vasiliadou, (CARDET-UNic) |
Designing for Interaction: Case studies and Research Findings (abstract) |
15.30–16.00 Coffee Break |
|
16.00–17.00 Round Table Discussion |
“Interaction Design is about designing interactive products to support the way people communicate and interact in their everyday and working lives” (Sharp, Rogers and Preece, 2007)
Human computer interaction (HCI) is a component of Interaction Design, focusing on the design, implementation and evaluation of interactive computer systems and issues encountered in these processes.
Most people today spend a significant part of their lives in front of a screen, interacting with a computer to get their work done, to communicate, to hold meetings, to socialize with friends, to play games, and so many more. Therefore this interaction has to be carefully studied so as to be supported by a well designed interface to offer an optimal user experience.
The goal of this workshop is to bring together academics, researchers and practitioners whose work is related to interaction design and human computer interaction.
Topics to be presented/ discussed include:
* Interaction Design and Devices
* Interaction Design and the Web
* Social Interaction Design
* Affective Aspects in Interaction Design
* Prototyping Methods
* Evaluation and Usability
* HCI in eLearning
* Pervasive technologies in HCI
* HCI education
* Accessible Interfaces
For general questions about the workshop contact Aimilia Tzanavari [Tzanavari.a@unic.ac.cy] or Panayiotis Zaphiris [panayiotis.zaphiris@cut.ac.cy]
Το εργαστήριο ονομάζεται "Χοροτυπογραφία" και έχει ως στόχο να συνδέσει την τέχνη της γραφής με το υπόλοιπο σώμα μας, να μας φέρει σε μια διαφορετική σχέση με τα γράμματα και την τυπογραφία, μαθαίνοντάς μας τις αντιστοιχίες των περιοχών (οργάνων) του σώματός μας με το Αλφάβητο. Μέσα από ασκήσεις αυτοσχεδιασμού οι συμμετέχοντες καλούνται να δημιουργήσουν μια δική τους τυπογραφική σύνθεση με κύρια εργαλεία το σώμα, τη φωνή τους και το χώρο γύρω τους.
Θα χρειαστούν άνετα ρούχα και ανοιχτή καρδιά.
Το εργαστήριο θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα Α22 του
Design & Multimedia Department του Πανεπιστημίου Λευκωσίας.
Τη δεύτερη μέρα θα χρειαστούμε υπολογιστές.
Θα παρακαλούσαμε, όσοι δεν έχετε ήδη, να εγκαταστήσετε τη δοκιμαστική έκδοση του Fontlab στους φορητούς υπολογιστές σας.
http://www.fontlab.com/fontlab-font-editors/fontlab-studio-8212-professional-font-editor/download-fontlab-studio.html
Το εργαστήριο για το σχεδιασμό γραμματοσειρών, που πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία πέρυσι στο Πανεπιστήμιο Λευκωσίας, αποτελεί τη βάση για ό,τι πρόκειται να ακολουθήσει στις 15 και 16 Ιουνίου 2010. Θα παρουσιαστούν οι σύγχρονες προσεγγίσεις στη δημιουργία των αλφαβήτων και θα συζητηθούν, μεταξύ άλλων, οι δυνατότητες και οι αδυναμίες των ψηφιακών εργαλείων.
Ο Γεράσιμος Λεωνίδας είναι υπεύθυνος καθηγητής του MA in Typeface Design στο Τμήμα Τυπογραφίας και Γραφικής Επικοινωνίας του Πανεπιστημίου του Reading.
Το εργαστήριο με θέμα Δένοντας εικόνες θα έχει ως περιεχόμενο μια ιδιόμορφη κατασκευή φωτογραφικού άλμπουμ. Οι συμμετέχοντες θα χρειαστεί να φέρουν τις προσωπικές τους φωτογραφίες, συγκεκριμένου σχήματος, που μπορεί να ποικίλουν θεματολογικά. Παράδειγμα: θάλασσα, πρόσωπα, ζώα κλπ. Ό,τι εμπνέει τον καθένα.
Η Βαγγελιώ Τζανετάτου οργάνωσε τα εργαστήρια καλλιτεχνικής βιβλιοδεσίας στα Συνέδρια του 2002, 2004 και 2007 με μοναδική επιτυχία. Τα τελικά αντικείμενα ανταμείβουν τους συμμετέχοντες και η όλη διαδικασία δίνει τα ερεθίσματα και παρέχει τις βάσεις για περαιτέρω ενασχόληση με μια από τις δημιουργικότερες τέχνες του χώρου.
Η Βαγγελιώ σπούδασε βιβλιοδεσία και αποκατάσταση βιβλίων στο London College of Printing και τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια εργάζεται στον τομέα της αποκατάστασης σπάνιων βιβλίων καθώς και ως βιβλιοδέτις σχεδιάστρια.